Lista Doradców Metodycznych Censa

Sławomir Badowski
badowski@censa.pl, wicedyrektor Zespołu Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi

Zakres zadań:

  • doradztwo przedmiotowe:
    • nauczanie gry na gitarze
    • nauczanie gry na gitarze jazzowej
    • big-band w szkole muzycznej II st.
    • korelacja przedmiotowa w szkole muzycznej II st.

Obszar działania:
wszystkie typy szkół muzycznych I i II stopnia, prowadzone przez różne organy prowadzące na terenie kraju


Tomasz Bartecki
bartecki@censa.pl, nauczyciel w Zespole Szkół Muzycznych I i II st. w Pile

Zakres zadań:

  • doradztwo przedmiotowe:
    • nauczanie gry na perkusji
    • zespoły perkusyjne
    • technologie informacyjne

Obszar działania:
wszystkie typy szkół muzycznych I i II stopnia, prowadzone przez różne organy prowadzące na terenie kraju


Damian Bazan
bazan@censa.pl, nauczyciel przedmiotów programy graficzne, informatyka i realizacje intermedialne w Zespole Szkół Plastycznych w Katowicach

Zakres zadań:

  • doradztwo przedmiotowe:
    • multimedia
    • zespołowe projekty artystyczne – szkoły plastyczne

Obszar działania:
wszystkie typy i rodzaje szkół artystycznych prowadzonych przez różne organy prowadzące na terenie kraju


Iwona Bodziak
bodziak@censa.pl, kierownik sekcji smyczkowej i gitary w Państwowej Szkole Muzycznej I i II st. w Sanoku

Zakres zadań:

  • doradztwo przedmiotowe:
    • nauka gry na gitarze
    • jednorodne zespoły gitarowe

Obszar działania:
wszystkie typy szkół muzycznych I i II stopnia, prowadzone przez różne organy prowadzące na terenie kraju


Urszula Iwona Cebula
cebula@censa.pl, nauczyciel w Państwowej Szkole Muzycznej I st. w Kolbuszowej

Zakres zadań:

  • doradztwo przedmiotowe:
    • rytmika z kształceniem słuchu
    • zespoły rytmiczne
    • kształcenie słuchu z audycjami muzycznymi
    • podstawy kształcenia słuchu

Obszar działania:
wszystkie typy szkół muzycznych I stopnia, prowadzone przez różne organy prowadzące na terenie kraju


Renata Stanisława Chrzanowska-Sosin
chrzanowska-sosin@censa.pl, wicedyrektor Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. im. W. Lutosławskiego w Stargardzie Szczecińskim

Zakres zadań:

  • doradztwo przedmiotowe:
    • rytmika z kształceniem słuchu
    • zespoły rytmiczne

Obszar działania:
wszystkie typy szkół muzycznych I stopnia, prowadzone przez różne organy prowadzące na terenie kraju


Barbara Cybulska-Konsek
cybulska-konsek@censa.pl, wicedyrektor w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych w Bielsku-Białej

Zakres zadań:

  • doradztwo przedmiotowe:
    • historia muzyki z literaturą muzyczną
    • analiza dzieła muzycznego
    • przedmioty modułowe w szkole muzycznej II st.

Obszar działania:
wszystkie typy szkół muzycznych II stopnia, prowadzone przez różne organy prowadzące na terenie kraju


Artur Adam Kasperek
kasperek@censa.pl, nauczyciel fagotu i kameralistyki w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych nr 1 w Warszawie

Zakres zadań:

  • doradztwo przedmiotowe:
    • fagot
    • zespoły instrumentów dętych drewnianych

Obszar działania:
wszystkie typy szkół muzycznych I i II stopnia, prowadzone przez różne organy prowadzące na terenie kraju


Krzysztof Krymer
krymer@censa.pl, nauczyciel w Państwowej Szkole Muzycznej I i II st. w Bydgoszczy

Zakres zadań:

  • doradztwo przedmiotowe:
    • nauka gry na skrzypcach dla dzieci młodszych
    • zespoły kameralne jednorodne i mieszane
    • orkiestra w szkole muzycznej I st.
    • opracowania i aranżacje

Obszar działania:
wszystkie typy szkół muzycznych I i II stopnia, prowadzone przez różne organy prowadzące na terenie kraju


Dominika Lenarczyk-Paprocka
lenarczyk-paprocka@censa.pl, nauczyciel w Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I i II st. im. Henryka Wieniawskiego w Łodzi

Zakres zadań:

  • doradztwo przedmiotowe:
    • kształcenie słuchu z audycjami muzycznymi w szkole muzycznej I st.

Obszar działania:
wszystkie typy szkół muzycznych I stopnia, prowadzone przez różne organy prowadzące na terenie kraju


Robert Lewandowski
lewandowski@censa.pl, nauczyciel w Państwowej Szkole Muzycznej I st. im. F. Chopina w Oleśnicy

Zakres zadań:

  • doradztwo przedmiotowe:
    • nauczanie gry na wiolonczeli
    • zespoły smyczkowe

Obszar działania:
wszystkie typy szkół muzycznych I  stopnia, prowadzone przez różne organy prowadzące na terenie kraju


Beata Maria Michniewicz
michniewicz@censa.pl, kierownik sekcji przedmiotów ogólnomuzycznych w Państwowej Szkole Muzycznej I i II st. w Suwałkach

Zakres zadań:

  • doradztwo przedmiotowe:
    • rytmika z kształceniem słuchu
    • kształcenie słuchu z audycjami muzycznymi
    • zespół rytmiczny
    • zespół wokalny
    • zespół instrumentów Carla Orffa

Obszar działania:
wszystkie typy szkół muzycznych I stopnia, prowadzone przez różne organy prowadzące na terenie kraju


Rafał Józef Miczka
miczka@censa.pl, nauczyciel w Państwowej Szkole Muzycznej I st. im. Piotra Świerca w Krapkowicach

Zakres zadań:

  • doradztwo przedmiotowe:
    • nauczanie gry na trąbce dzieci młodszych
    • orkiestra dęta
    • zespoły instrumentalne w szkole muzycznej I st.

Obszar działania:
wszystkie typy szkół muzycznych I stopnia prowadzone przez różne organy prowadzące na terenie kraju


Karina Milińska-Kopczyńska
milinska-kopczynska@censa.pl, nauczyciel w Państwowej Szkole Muzycznej I i II st. w Inowrocławiu

Zakres zadań:

  • doradztwo przedmiotowe:
    • kształcenie słuchu z audycjami muzycznymi
    • historia muzyki z literaturą muzyczną

Obszar działania:
wszystkie typy szkół muzycznych I i II stopnia, prowadzone przez różne organy prowadzące na terenie kraju


Jadwiga Pietsch
pietsch@censa.pl, nauczyciel w Państwowej Szkole Muzycznej I st. im. G. Ph. Telemanna w Żarach

Zakres zadań:

  • doradztwo przedmiotowe:
    • nauka gry na skrzypcach
    • zespoły smyczkowe
    • orkiestry kameralne w szkole muzycznej I st.

Obszar działania:
wszystkie typy szkół muzycznych I stopnia, prowadzone przez różne organy prowadzące na terenie kraju


Małgorzata Podzielny
podzielny@censa.pl, nauczyciel w Szkole Muzycznej I st. im. G. Bacewicz we Wrocławiu

Zakres zadań:

  • doradztwo przedmiotowe:
    • zespoły smyczkowe w szkole muzycznej I st.
    • chór i zespoły wokalne w szkole muzycznej I i II st.

Obszar działania:
wszystkie


 Wojciech Sokólski

sokolski@censa.pl, dyrektor Liceum Plastycznego im. Artura Grottgera w Supraślu

Zakres zadań:

  • doradztwo przedmiotowe:
    • historia
    • informatyka i multimedia
    • zarządzanie
    • kontrola zarządcza
    • bezpieczeństwo informatyczne

Obszar działania:
wszystkie typy i rodzaje szkół artystycznych prowadzonych przez różne organy prowadzące na terenie kraju


Joanna Magdalena Tomkowska
tomkowska@censa.pl, kierownik sekcji wokalnej i rytmiki w Państwowej Szkole Muzycznej I i II st. w Olsztynie

Zakres zadań:

  • doradztwo przedmiotowe:
    • rytmika z kształceniem słuchu
    • zespoły rytmiczne
    • korelacja przedmiotów indywidualnych z ogólnomuzycznymi w szkole muzycznej I st.

Obszar działania:
wszystkie typy szkół muzycznych I stopnia, prowadzone przez różne organy prowadzące na terenie kraju


Ewelina Olga Wilburg-Marzec
wilburg-marzec@censa.pl, wicedyrektor w Państwowej Szkole Muzycznej I i II st. im. Stanisława Moniuszki w Zabrzu

Zakres zadań:

  • doradztwo przedmiotowe:
    • zasady muzyki z elementami edycji nut
    • harmonia praktyczna
    • historia muzyki z literaturą muzyczną
    • analiza dzieła muzycznego
    • przedmioty modułowe w szkole muzycznej II st.

Obszar działania:
wszystkie typy szkół muzycznych II stopnia, prowadzone przez różne organy prowadzące na terenie kraju


Renata Elżbieta Wilento
wilento@censa.pl, wicedyrektor ds. nauczania muzycznego w Zespole Szkół Muzycznych im. Feliksa Nowowiejskiego w Szczecinie

Zakres zadań:

  • doradztwo przedmiotowe:
    • historia muzyki z literaturą muzyczną
    • analiza dzieła muzycznego

Obszar działania:
wszystkie typy szkół muzycznych II stopnia, prowadzone przez różne organy prowadzące na terenie kraju


Paweł Zielak
zielak@censa.pl, nauczyciel w Państwowej Szkole Muzycznej I i II st. w Koninie

Zakres zadań:

  • doradztwo przedmiotowe:
    • saksofon jazzowy
    • improwizacja jazzowa
    • harmonia jazzowa – podstawy i ćwiczenia praktyczne
    • aranżacja i instrumentacja
    • zespół jazzowy
    • combo jazzowe
    • big-band
    • kompozycja jazzowa
    • kształcenie słuchu jazzowe
    • edycja nut

Obszar działania:
wszystkie typy szkół muzycznych I i II stopnia prowadzone przez różne organy prowadzące na terenie kraju

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych na stronie, serwisy internetowe CENSA używają plików cookies. Polityka prywatności